Αγόρασε το δικό σου φυτό

Plant

Αν θέλεις να βοηθήσεις στην αλλαγή της όψης της Αθήνας μπορείς να το κάνεις άμεσα, φθηνά και γρήγορα. Έβγαλα μερικές φωτογραφίες από το κατάστημα με φυτά της γειτονιάς. Το υψηλότερο κόστος είναι αυτό του Τηλέμαχου Ι και φτάνει τα 7,5€. Ο βασιλικός κοστίζει 5€, ενώ τα άλλα κωνοφόρα κάπου στα 6,5€. Τα μικρά πρασινοπολύχρωμα είναι στα 2.5€.

Για τους 10 πρώτους που θα αφήσουν σχόλιο θα αγοράσω για εσάς και θα μεταφέρω ο ίδιος τα φυτά στο σημείο που θα συμφωνήσουμε για την παράδοση και πληρωμή. Εύκολο δεν είναι… Τί λέτε;

plant

plant

plant

43 Σχόλια so far »

  1. 1

    karpidis said,

    Νομίζω πως πρέπει να συπληρώσεις πως θα αγοράσεις για χάρη τους το φυτό και όχι πως θα το αγοράσεις εσύ. :). Θα μπορούσαμε να πούμε πως είμαι ο 1ος που αφήνω σχόλιο αλλά η Βεράντα μου είναι παραπάνω από γεμάτη λουλούδια…

  2. 2

    makeathensgreen said,

    Το άλλαξα! Δηλαδή θέλεις ή όχι;

  3. 3

    karpidis said,

    Όχι είναι θέμα χώρου πια. 15 τετραγωνικά σε μια βεράντα είναι αρκετά. Από την άλλη αγοράζω αν θέλω. (Το φυτώριο δίπλα στο village, μόλις τελειώνει η γέφυρα της Π.Ράλλη προς Αθήνα το έχεις δει; Έχει καλά φυτά και γερά…)

  4. 4

    titanas said,

    Ναι το έχω δει. Έχει και μεγάλη ποικιλία σε γλάστρες στο υπόγειο.

  5. 5

    Κι εγώ αφήνω σχόλιο όχι επειδή ενδιαφέρομαι για δωρεάν παράδοση δέντρου, αλλά για να χειροκροτήσω την πρωτοβουλία.

    Παροτι η γυναίκα μου πιστεύει σε θεό περίπου τόσο όσο κι εγώ (δηλαδή καθόλου) πρόπερσι τα χριστούγεννα ήθελε οπωσδήποτε να στολίσει δέντρο, μάλλον για να μου πάει κόντρα και για κανέναν άλλο λόγο. Έλα ντε όμως που εγώ απαιχθάνομαι τα πλαστικά δέντρα, και θεωρώ μαζική παράνοια και θηριωδία αυτό που γίνεται κάθε χρόνο με όλα τα δέντρα που κόβονται…

    Έτσι λοιπόν βρέθηκε μία μέση λύση. Αγοράσαμε ένα ελατάκι, αλλά ήταν ζωντανό. Και όταν λέμε ζωντανό, δεν εννοούμε κομμένο, δηλαδή ετοιμοθάνατο και καταδικασμένο, αλλά ζωντανό-ζωντανό, ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΓΛΑΣΤΡΑ.

    Έκτοτε το δεντράκι είναι στο μπαλκόνι, του έχω βάλει αυτόματο πότισμα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, κάθε άνοιξη «δίνει» και μεγαλώνει, και σε κάποια στιγμή θα πάμε να το μεταφυτέψουμε σε πάρκο. Σκοπεύω να γράψω εκτενές άρθρο γι’αυτό, με οδηγίες, φωτογραφίες που έχω τραβήξει, κλπ.

    Φυσικά, όποιος γνωρίζει από τέτοια πράγματα και έχει συμβουλές να μου δώσει, είναι ευπρόσδεκτος, γιατί εγώ ως παιδί της τσιμεντούπολης είμαι άσχετος. Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: diagoras.milios παπάκι gmail ντοτ com.

    Με τις τελευταίες εξελίξεις αναρωτιέμαι αν ενδείκνυται να το μεταφυτέψω κάπου στα καμένα της Πάρνηθας.

  6. 6

    […] by Διαγόρας ο Μήλιος on July 7th, 2007 Διαβάστε το άρθρο “Αγόρασε το δικό σου φυτό” στο ιστολόγιο “Make Ath… (και ρίξτε μιά ματιά και στο δικό μου σχόλιο.) Οι δέκα […]

  7. 7

    E said,

    titana nomizo to dikaioumai…ksereis gt…:P

  8. 8

    titanas said,

    @Διαγόρας ο Μήλιος: Θα πάρεις τελικά?

    @E: Στείλε μου email για το μέρος που θέλεις να βρεθούμε

  9. 9

    magica said,

    Δηλαδή αν πω οκ θα μου το φέρεις θεσσαλονίκη;
    😛
    Πλάκα κάνω, έχω ήδη πάρα πολλά φυτά σπίτι

  10. 10

    makeathensgreen said,

    @magica: Πέφτει λίγο μακρυά η Θεσσαλονίκη αλλά την επόμενη φορά που θα έρθω θα σου φέρω και ένα φυτό

  11. 11

    Τιτάνα, όχι, ευχαριστώ! Ελπίζω όμως, ο καθένας που θα πάρει δέντρο από εσένα να κάνει το ίδιο με δέκα άλλους, και ούτω καθεξής! Θα είναι η πρώτη αντι-πυραμίδα στην ιστορία, και για καλό σκοπό!

  12. 12

    istor said,

    I want that damm green…

    @titana: θέλω φυτό! το πρώτο στην αρχική φωτογραφία…

  13. 13

    SIMELA said,

    ki ego 8a i8ela na fitepso ena dendraki – GIA TIN A8INA RE GAMOTO – ala, titana, komati diskolo na mou to feris stin stokholmi!
    diavazo se blogs diaforon elinon gia ta dasi, genika gia to prasino, pou exafanizete stin a8ina ke, ilkrina, sas lipane 😦
    emis edo pnigonaste sto prasino!!!
    mprosta sto spiti mou zi ke vasilevi mia 8eorati velanidia ke dipla tis poles mikroteres ke, fisika, diafora ala dendra…
    ine na ta zilevis….

  14. 14

    makeathensgreen said,

    @istor: Αυτός είναι ο Τηλέμαχος I [όπως το ονόμασα εγώ] ή αλλιώς gold crest κανονικά. Στείλε μου τα στοιχεία σου για να κανονιίσουμε να βρεθούμε και να στο δώσω αυτή την εβδομάδα.

  15. 15

    makeathensgreen said,

    @SIMELA: Ξέρω από Στοκχόλμη, έχω πάει 6 φορές. Μακάρι να βάλουμε λίγο πράσινο στην αυλή μας, στο μπαλκόνι μας, στην ταράτσα μας όλοι όπως έχετε εσείς εκεί στα πάρκα.

  16. 16

    istor said,

    @titana, σου στέλνω mail…
    κερνάω καφεδάκι πλατεία Ελευθερίας Κορυδαλλό αν έχεις χρόνο…
    περιμένω τον Τηλέμαχο!

    @people: στήρίξτε τα κοινωνικά πειράματα!

  17. 17

    Asteraki said,

    Hi Στέφανε, η αλήθεια είναι ότι ένας Τηλέμαχος λείπει από τη βεράντα μας! 🙂 Κανόνισε εσύ τον καφέ και θα έρθουμε να τον μαζέψουμε με τον Γιώργο.

  18. 18

    Titanas said,

    @Asteraki: Έγινε! Πές μου πότε και που.. κέντρο βολεύει και τους 3 νομίζω.

  19. 19

    Αν και δεν με ενδιαφέρει να κάνω την Αθήνα πράσινη, συγχαρητήρια για τη πρωτότυπη πρωτοβουλία Στέφανε.

    Για να πω όμως τι κακία μου αν δεν σας κοβότανε το οξυγόνο (a.k.a. Πάρνηθα), ανάθεμα και αν θα ευαισθητοποιούσαστε ως σύνολο. Έπρεπε να συμβεί το χειρότερο και ανεπίστρεπτο για να διαπιστώσετε ότι η πόλη σας χρειάζεται επειγόντως λίγο χρώμα!

    Κάλλιο αργά παρά ποτέ!

    Τελικά ο σκ@τοψυχος που δολοφόνησε τη Πάρνηθα έκανε κάποιο καλό! Σας ξύπνησε και όχι μόνον εσάς, αλλά και πολλούς από εμάς.

    Ελπίζω αυτή η φασαρία να συνεχιστεί και να μη σταματήσει τουλάχιστον για τα υπόλοιπα 100 χρόνια (μέχρι που να αναστηθεί η Πάρνηθα).

    Υ.Γ. Προτείνω να επεκτείνεις το τίτλο σε makegreecegreen.gr … είναι πιό πανελλήνιος…

  20. 20

    Titanas said,

    @Νικόλας: Η προσπάθεια αυτή έχει ξεκινήσει πριν καιρό αλλά τώρα την έβγαλα online. Διάβασε εδώ >>

    Το makegreecegreen.gr το έχω ήδη.

  21. 21

    Nikolas said,

    @Titanas: Δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά Στέφανε, αλλά στο σύνολο. Το σύνολο που τουλάχιστον μέχρι χθές όταν άκουγε οικολογία και προστασία του περιβάλλοντος φανταζόταν τα Μάταλα, τα παιδιά των λουλουδιών και τον Βεργή.
    Όσο αφορά εσένα για ακόμη μία φορά μπράβο. Γουστάρω τη λογική σου «δεν πα’ να γ@#!$θούν όλοι τους, εγώ θα το κάνω γιατί έτσι γουστάρω!» Και εγώ μαζί σου, αναμένω σε ενεργοποίηση του makegreecegreen.gr

    BTW. Έχεις ακούσει για αυτή την αρχιτεκτονική παρέμβαση για πράσινες ταράτσες στις πολυκατοικίες; Δεν θα έπρεπε κάτι τέτοιο να γίνει υποχρεωτικό στα μεγάλα αστικά κέντρα με σημαντικές ελλείψεις πρασίνου;

  22. 22

    istor said,

    hey titanas, Τηλέμαχος Ι – ποτίστηκε και ξεκουράζεται στην γωνιά που σου έλεγα στο μπαλκόνι! Θα βγάλω και θα σου στείλω pic.

    keep up man!

  23. 23

    […] το gold crest όπως του αξίζει! Για όσους ενδιαφέρονται τα σχόλια είναι ανοιχτά εδώ για να ζητήσετε και εσείς το δικό σας […]

  24. 24

    Asteraki said,

    Ηι Στέφανε! Thanks για τον Τηλέμαχο, την έχει αράξει στο μπαλκόνι μας και δεν λέει να το κουνήσει από εκεί! Υπόσχομαι να τον προσέχω και να ΜΗΝ τον μαγειρέψω καμια μέρα! 🙂

  25. 25

    jmac said,

    Γιατί όχι?
    Θέλω και εγώ έναν Τηλέμαχο!!

  26. 26

    makeathensgreen said,

    @jmac: Να κανονίσουμε από αύριο Δευτέρα ή Τρίτη για να στο δώσω ρε συ.

  27. 27

    jmac said,

    Στέφανε thanks για τον Τηλέμαχο! Τελικά με τα φύλλα του δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα… Ήδη έχει αρχίσει και παίρνει τα πάνω του. 🙂

  28. 28

    […] βίντεο με μια μικρή παραλλαγή, από εκεί που λέει αγόρασε έναν Τηλέμαχο να αγοράσεις μια […]

  29. 29

    coolplatanos said,

    τιτάνα παλικάρι μου, καλό κουράγιο! σε αυτό που έχεις αναλάβει.

  30. 30

    makeathensgreen said,

    Σε ευχαριστώ πολύ.

  31. 31

    γιωργος said,

    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ Αγορα φυτων παρακαλω οπως εποικινονησεται μαζιμου ευχαριστο γιωργος
    τηλ. επ. 6932851258

  32. 32

    PapasKi said,

    Αξιόλογη προσπάθεια, εύγε!

    Ευτυχώς δεν ζώ πιά στην Αθήνα (ούτε πρόκειται να ξαναγυρίσω ποτέ). Ήμουν την περασμένη εβδομάδα για κάποιες δουλειές και η πρώτη μου φράση όταν πάτησα το πόδι μου ήταν «Τί ακριβώς θέλω εδώ;»

    Στη περιοχή που μένω, 2 χρόνια πριν, οι άνθρωποι που μένουμε σε διάφορες γειτονιές αποφασίσαμε να γεμίσουμε τις αυλές μας με ότι φυτά θέλει ο καθένας. Σήμερα, είναι η πιό πράσινη περιοχή του νησιού και επιπλέον, είναι η πιό όμορφη, η πιό δροσερή και η πιό ισσοροπημένη.

    Καλό θα ήταν να γίνουν τέτοιες προσπάθειες και σε γειτονιές της Αθήνας. Μπορούν οι διαχειριστές πολυκατοικιών να συνενοηθούν μεταξύ τους, ώστε ένα πολύ μικρο κονδύλι των κοινοχρήστων, να διατεθεί στην αγορά φυτών (αν υπάρχει ιδιωτική δυσκολία αγοράς) και να «πρασινίσουν» ολόκληροι δρόμοι. Όλοι για τον καθένα και ο καθένας για όλους.

    Μπράβο και πάλι!

  33. 33

    Alexandra P said,

    Πολύ καλή προσπάθεια! Σήμερα μετά από όσα βλέπουμε δύο μέρες στις τηλεοράσεις γι’ αυτήν την κόλαση ήμουν έτοιμη να πάρω γλάστρα από τον πλανόδιο «Ανθοπώλη της γειτονιάς μας». Δυστυχώς μετακινούμαι συνέχεια Αθήνα- Κρήτη και έχω πρόβλημα με το που να αφήσω γλαστρούλες όσο λείπω. Μήπως ξέρεις τι φυτά είναι γι’αυτήν την εποχή? Μου είχε πει σε κάποια φάση η γιαγιά μου(χιχι) αλλά έχω ξεχάσει πλέον

  34. 34

    Κατερίνα said,

    Θέλω Τηλέμαχο…Θέλω Τηλέμαχο…Θέλω Τηλέμαχο…
    Προσφέρω μεγάλη βεράντα στα βόρεια προάστεια, καθημερινό πότισμα, καλούς γειτόνους σε διπλανές γλάστρες, (φίκους, μπαμπού, βασιλικούς, τριανταφυλλιές, βιβόρνουμ, μπέντζαμιν και ριχόσπερμα), κουβεντουλα το βράδυ και καλημέρες τα πρωινά. Αγκαλίτσες και φιλάκια όταν γυρίζω από διακοπές…Τι άλλο να ζητήσει ένας Τηλέμαχος από τη ζωή του???

  35. 35

    makeathensgreen said,

    @Alexandra P: Δεν ξέρω τι είναι για αυτή την εποχή αλλά μπορώ να το μάθω

    @Κατερίνα: Όταν γυρίσεις από τις διακοπές ενημέρωσε με για να βρεθούμε για τον Τηλέμαχο.

  36. 37

    koktos said,

    Καλημέρα, η χάρη σας έφθασε και στα Νέα και είπα να ρίξω μια ματιά να δω τι γίνεται, ωραία προσπάθεια, από δενδράκια και φυτάκια ειμαι οκ, ενημερωτικά υπάρχουν και κρατικά φυτώριο καθως και φυτώριο στην Γεωπονική Αθηνών, εγώ πάντως λέω να αρχίσω να φυτεύω νύχτα πευκάκια στις εκτάσεις της Αθήνας που παραμένουν κρανίου τόπος. π.χ. Φλοίσβος, γήπεδο beachvolley τεράστια έκταση κλπ. Επισήμανση κόψανε τους Ευκάλυπτους στον πάρκο απέναντι από την Εθνική Πινακοθήκη, θα ψυτέψουν τίποτα ή έτσι έγινε. Εθελοντικά θα συμμετάσχω σε όποια αναδάσωση οργανωθεί.

  37. 38

    makeathensgreen said,

    @koktos: Δεν είναι καλή ιδέα να φυτεύεις μόνος σου. Πλησίασε μια οργάνωση / σύλλογο κλπ και θα σε βοηθήσουν. Ξέρουν καλύτερα τι πρέπει και πότε πρέπει να γίνει.

  38. 39

    stella said,

    Καλησπέρα ! Συγχαρητήρια αν χρειαστείς βοήθεια στειλε email.

  39. 40

    makeathensgreen said,

    @stella: Σε ευχαριστώ πολύ

  40. 41

    stella said,

    Για να μην αναρωτιέστε αν θα ξεραθούν τα φυτά σας αν λειπετε πολύ καιρό, μπορείτε να κανετε τα εξής 2. α)Πάρτε ένα κομμάτι φιτίλι ή επίδεσμο και βυθίσετε τη μια άκρη του στο χώμα μιας γλάστρας και την άλλη στο νερό ενός κουβά, τον οποίο θα έχετε τοποθετήσει ψηλότερα. β)Βουλώστε μια μπανιέρα και γεμίστε τη νερό περίπου 2-3 εκατοστά και βάλτε μέσα όσες γλάστρες μπορείτε.

    Ιδανικά πειτε σε κάποιον να τα φροντίσει.

  41. 42

    stella said,

    επισης για οσους μαγειρεύουν ενα καλό λιπασμα για τα φυτά είναι το νερο απο το σπανάκι που βράσατε για να φάτε.

  42. 43

    makeathensgreen said,

    @stella: Δεν ξέρω για το νερό από το σπανάκι αλλά η ιδέα με το μπουκάλι είναι καταπληκτική!


Comment RSS · TrackBack URI

Σχολιάστε

