Πρωινό στον Γιώργο Παπαδάκη

Όπως έγραψα και στο pestaola.gr με κάλεσαν στην πρωινή εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη αύριο το πρωί στον ANT1. Το ραντεβού είναι στις 8:15 αλλά δεν ξέρω τι ώρα «θα βγω στον αέρα». Δεν έχω ιδέα τι πρόκειται να συμβεί αλλά ξέρω ότι είναι λόγω του άρθρου της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ για το makeathensgreen.gr. Ελπίζω να μην με βάλουν δίπλα σε γλάστρες, γιατί μου ζήτησαν ήδη να κουβαλήσω φυτά στο στούντιο και αρνήθηκα.

Αναρωτιέμαι πώς θα είναι η εμπειρία μπροστά στην κάμερα, τί κάμερες χρησιμοποιούν στο στούντιο*, ποιοί εκτός των παρουσιαστών θα βρίσκονται στο στούντιο, αν γνωρίζουν τα blogs, αν ξέρουν το pestaola.gr, αν έχουν δει το βίντεο, αν νομίζουν ότι είμαι delivery γλαστρών κλπ. Για να δούμε… γιατί έχουν ήδη φτάσει περισσότερες προσκλήσεις για κανάλια και έντυπα.

*Sony ή άλλη μάρκα; Ξυπνάει το geek μέσα μου

Update: Μετά από αναμονή 1.5 ώρας μου είπαν “συγνώμη αλλά δεν θα προλάβουμε”. Αυτό και έφυγα.

2 Σχόλια so far »

  1. 1

    Manos S. said,

    …δεν πουλάς…έχουμε εκλογές….

  2. 2

    Titanas said,

    @Manos S: Δεν διαφωνώ, θα ήθελα όμως να μου το πουν πριν πάω εκεί και πριν περάσει 1.5 ώρα. Την προηγούμενη μου τηλεφώνησαν 3 φορές για να μου πουν την ώρα και να μου θυμίσουν το ραντεβού. Θεώρησα την συμπεριφορά απαράδεκτη, ειδικά όταν μου ανακοινώθηκε ότι δεν βγαίνει από μια κοπέλα που έσκασε από το πουθενά, μου είπε “συγνώμη αλλά δεν θα προλάβουμε” και εξαφανίστηκε όπως ήρθε σε 10sec


Comment RSS · TrackBack URI

Σχολιάστε

