The comeback

Μετά από αρκετό καιρό αδράνειας, χωρίς posts και νέα, το Make Athens Green επιστρέφει για να αλλάξει το σκηνικό στην πόλη. Βήμα – βήμα, με την βοήθεια ανθρώπων που πιστεύουν ότι μπορούν, η Αθήνα θα γίνει πιο πράσινη και όμορφη για όλους. Χρειάζεται λίγο χρόνος, τρόπος και ελάχιστα χρήματα για να γίνει η αλλαγή.

Σε αυτό το σημείο πρέπει να ευχαριστήσω το Art & Promotion για την προσφορά t-shirts.

Ναι, οι 3 πρώτοι που θα αφήσουν σχόλιο κερδίζουν από ένα Make Athens Green t-shirt!

18 Σχόλια so far »

  1. 2

    Markos said,

    Άντε, welcome back!!! Μας λείψατε…

    Κέρδισα, ε…? xD

  2. 3

    smolho said,

    Megeia! Ki’ eis anwtera!

  3. 4

    makeathensgreen said,

    Παιδιά, στείλτε μου με email τα στοιχεία σας.. διεύθυνση, ΤΚ κλπ

  4. 6

    gmark said,

    θελω και γω 😦

  5. 7

    gmark said,

    βσκ γινεται να αγορασω?

  6. 8

    gmark said,

    θα μου πειτε παρακαλω?

  7. 9

    carpe diem said,

    Και γω..Γινεται αν σου στειλω τα $ για το μπλουζακι να μου το στειλεις?Γιατι εχω φαγωθει!!

  8. 10

    Penny said,

    poly kalh idea!!!Keep going on!!1

  9. 11

    Polykarpos said,

    Τώρα εχει γίνει Μοδα κε ασχολούμαστε επιδερμικά με το περιβάλλον ομως ποτε δεν θέλουμε να θήξουμε τα συμφέροντα και τις εκατοντάδεςς καταπατήσεις που υπάρχουν στο λεκανοπέδιο και στα πάρκα της Αττικής

  10. 12

    sissy said,

    Συγχαρητηρια!!!! Καιρος να ξυπνησουν ολοι και να καταλαβουν το ποσο σημαντικο ειναι το πρασινο στη ζωη μας.
    Εχω ενα μπαλκονι – ταρατσα 80τμ.Μπορειτε να με βοηθησετε να το κανω «κρεμαστο κηπο»;Τι φυτα θα χρειαστω για να αντεχουν ηλιο-κρυο κλπ:

    ΚΑΝΤΕ ΠΡΑΣΙΝΑ ΤΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ ΣΑΣ!!! ΜΠΟΡΕΙΤΕ…

  11. 13

    Κοινός Νους said,

    Εύγε παιδί μου,

    Mission accomplished, χαράς ευαγγέλια σε όλο το λεκανοπέδιο!
    Μήπως να οργανώσεις και καμια συναυλία στο σύνταγμα για να γιορτάσεις την επιτυχή έκβαση της μεγαλειώδους πρωτοβουλίας σου;

    Ελπίζω να καταλάβατε τώρα πόσο σοβαρά μπορεί να πάρει κανείς ανθρώπους με πρωτοβουλίες πυροτεχνήματα για το θεαθήναι και το pagerank της mattαιόδοξης lifestyle ζωούλας τους.

    Και εις ανώτερα,
    Κοινός Νους

    ΥΓ. Η γλαστρούλα σύμβολο επιβιώνει ακόμα στο μπαλκόνι ή μαράθηκε κι αυτή μαζί με το κίνημα της πρασινοποίησης;

  12. 14

    Σοφία Ζήση said,

    Ανακάλυψα, πριν λίγες εβδομάδες, αυτό το υπέροχο μέσα από το περιοδικό του ΑΙΑ στο ταξίδι επιστροφής μου στην Αμερική. Μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα να κάνουμε όλοι κάτι για περισσότερο πράσινο στην Αθήνα μας και γενικά για το περιβάλλον μας. Εγώ, εάν και βρίσκομαι μακρυά, θα κάνω μία προσπάθεια να γίνει γνωστή αυτή η σελίδα στους φίλους μου στην Αθήνα και στους φίλους Έλληνες εδώ στην Αμερική, και ότι μπορώ επι πλέον για να υπάρχει πολύ πράσινο γύρω μας.
    Φιλικά,
    Σοφία
    Υ.Γ. Και εμένα θα με ενδιέφερε να αγοράσω το Make Athens Green t-shirt! Πέστε μου πώς μπορούμε να το κάνουμε αυτό. Ο καλύτερος τρότπος να περνάει το μήνυμα!

  13. 15

    kakramis said,

    παιδες ποτε επιστρεφετε στην ενεργο δραση; αδιαμφισβητητα μας εχετε ληψει!!

    • 16

      makeathensgreen said,

      Όταν ξεπεραστούν τα οικονομικά προβλήματα. Δυστυχώς ο ακτιβισμός είναι ακριβό hobby και προς το παρόν τα χρήματα που έχω ξοδέψει παράλληλα με την πορεία της ζωής μου δεν συντελούν για κάτι καλύτερο. Τα σχέδια υπάρχουν, η ιδέα παραμένει, τα χρήματα λείπουν.

  14. 17

    Dimitris said,

    Dimitris edw agapite Stephane. Eisai o prwtos blogger ston opoio stelnw minima (eimai ligo technofovikos blepeis kai i domi – diataksi twn bloggs me mperdeuei).

    Aksiepaini i prospatheia sou … Apo tin gkrinia se mia dimiourgiki dieksodo)…

    Egw asxoloumai erasitexnika me tin botaniki – exw mia trapeza spermatwn kai prosfata ksekinisa na mathainw tis epistimonikes onomasies twn futwn psaxnontas sto aputhmeno Wikipedia !

    Sti diathesi sou gia opoiadipote erwtisi, boitheia, protasi gia sunegerasia

    Filika

    Dimitris

  15. 18

    Dimitris said,

    a epishs polu tha ithela ki egw ena tetoio mplouzaki an kai efoson exei apomeinei kanena giati ap’o,ti katalbainw tha exoun ginei anarpasta !:)


Comment RSS · TrackBack URI

Σχολιάστε

